torsdag 16 augusti 2018

Skeda strand

En fantastiskt fin ställplats vid sjön Furen.
Här andas lugn och harmoni.

Jag är inte så road av att ligga och köra långa sträckor på vägarna,
Det är naturen som lockar och de sista dagarna har jag letat efter fina ställplatser som ett mål.
Igår var det en å, idag är det en sjö och i morgon blir det ett hav,

En väldigt fin sittplats med trädet som ryggstöd.

Här njuter jag verkligen i fulla drag, blickandes ut över sjön och lyssnar till vågskvalpet.
Detta är för mig sann njutning.

Tussen har blivit lat och ligger gärna ner och dricker om det serveras.

En färggrann insekt landar på min arm och makrot kommer fram.

Har jag nu ändå det objektivet framme kan jag ju fortsätta.


Solen är på väg ner som en sista hälsning från den underbara naturen.



Detta är den finaste ställplatsen jag varit på och hit vill jag  gärna återvända.

God natt dag!

1 kommentar:

  1. Så vackert!Du är ju inte långt ifrån Fänestad vid detta stoppet.Det finns mycket sevärt på nära håll.Jag vet ungefär var detta ligger .
    Ha det så bra i fortsättningen!
    Kram
    Margareta

    SvaraRadera